2009-05-12
 19:06:04

schvett...

Tadaa..!

Nu har jag nyss kommit hem från ego. Var på spinning 55 min och sen core 30 min, så nu är man ganska mör...
Imorgon blir det lunchpump på det då! (beach 09, nkv...!)

Jahaja, trodde att det skulle vara folk hos mej nu. Vi ska fira Ullis lite ikväll, skulle träffas hos mig kl.19. Cicki har varit här idag, men hon stack till stan förut för att träffa Lisa. Trodde kanske hon skulle ha kommit tillbaka by now. Men icke..

Hello everybody?!? Vart är ni?



Nä jag kanske till och med hinner duscha innan dom kommer. Sitter och känner mej lagomt ofräsch i världens svettigaste kläder just nu.

Cicki har ju nyckel så hon kommer in ändå..

Har även bakat en lakrits&citron-kaka som jag tänkte bjuda på. Hihi.

Jaja, LATER!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!