2009-05-06
 16:54:21

no me gusta

ÅÅÅH va less jag blir!

Ringde till vårdcentralen igår ju.. Eftersom jag håller på att avlida av pollenallergi och de receptfria grejerna från apoteket inte hjälper så ska jag få recept på kortisontabletter som ska vara mer effektiva. Tanten som jag pratade med var jättetrevlig och sa att läkaren inte skulle hinna skicka iväg receptet igår, men att jag kunde hämta ut det på apoteket idag! 

Så jag gick dit förut, men då hade det inte kommit nå recept! Ringde vårdcentralen igen.. och den här gången var det en surkärring som sa att läkaren minsann har en massa recept som måste skrivas, att han knappt hinner med sej (dom hade bara en läkare där tydligen) och att hon inte alls kunde säga NÄR receptet kommer att komma till apoteket. Kanske imorgon..? Men hon kunde ju inte säga sääkert.. Kul! Fick ett nr som man kan ringa och kolla om det kommit dit iaf, så jag slipper gå dit i onödan...

Jaja, bla bla... får väl stå ut nån dag till med detta.



Hehe..

Nu blev det ju finväder! Fan va najs :)

Sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.. Ska bara hänga tvätten, sen ska jag gå och möta Elin. Vi tänkte hälsa på Sandra i hennes nya lägenhet! Spännande :D

Ikväll blire pump, och imorrn blire spinning på förmiddan! Jag tänker trottsa allergin och träna ändå, det borde gå.... hehe, hoppas jag.

Nu ska jag snyta mej för trehundrasjuttiofjärde gången idag typ...

Later!


Eva

Har ju sagt att de är mkt konstigt folk som jobbar på vc. Ibland känns de som att dom som jobbar där är dom som inte platsar att jobba på sjukhus. :p



Tycker ofta dom är otrevliga, stressade osv.



PUBLICERAT: 2009-05-06, 17:03:53 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!