2009-05-14
 22:09:20

Natti natti..

Jag är sjukt trött, tror jag ska gå och lägga mej fatiskt. Kl.22, hihi va tidigt.. men sköönt!

Idag gick jag och Maja till sidsjön, sprang ett varv och gick hem. Jag orkade springa ett helt varv! :D Blev rätt nöjd. Sist jag var och sprang runt sidsjön var förra året, å då orkade jag inte långt alls... Iofs äre ju bara lite mer än 3km... Snart är det dags för postmilen i åre... lite mer än tre varv runt sidsjön då, hehe..en mil.... ja lycka till...

Aja, jag är nöjd med mitt varv idag iaf! :)

Nu ska jag sova som sagt.

Imorrn blire
* stan med Elin
* tvättstuga
* bio med Anna och Katja
* jobb på Oscar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!