2009-05-21
 14:36:41

Mjölksyra?

Ladidaa.. sitter och väntar på att Elin ska bli klar. Hon jobbade inatt på Oscar så hon sov väl ganska länge idag...
Vi ska träna sörrö! :)

Hehehe.. Titta, jag hittade ett roligt klipp (på Linneas blogg):


undra om det är sådär jag och Elin kommer se ut på postmilen i åre nästa helg?!! :P

Guu va hemskt... haha..

Vi har även fått veta en mindre rolig grej...
Jag och Elin får inte bo på Holiday club i Åre som Roger, Linus å Fredde ska göra.. Nää, vi får bo 5 minuter därifrån, i en 8-bädds stuga tillsammans med 4 tanter och 2 snubbar från bergsjö och timrå, som vi inte har nån aning om vilka dom är! KUL?! Vafan..!!!
Liiiite less man blev när vi fick veta det i förrgår då..!!
Vi får inte bubbla å använda spa-grejset på Holiday club (eller kanske om vi betalar, för dom andra ingår det ju..), och inte äta frukost med dom heller...
MEN, TACK OCH LOV så får vi ju tillbaka lite pengar... nämligen 70 kr!! VA BRA!!!?? eller inte.

Känns som ett jävla skämt. Men vad gör man?

Nu ska jag ringa och stressa Elin lite så vi kommer iväg å tränar innan jag blir alldeles för huuungrig.

Later!


Larsifer

MUAHAHAHAHAHAHAHA.. fantastiskt.. karma, kallas det



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!