2009-05-09
 11:48:49

Lasse lasse liten ska ha kalas!

Nu känner jag mej rätt så nöjd med mej själv :)

Klev upp 8.30, åt frukost.. sen iväg på spinning som började kl.10! Tänkte först inte orka gå på det passet.... (det var ju så jobbigt tidigt..!!) men Elin, Roger och Linus skulle gå så jag kände att vafan, då måste jag också orka. Hehe.

Idag ska jag hem till mamma och Lasse och äta tårta för Lasse har fyllt år i veckan. Kom på nu att jag inte har köpt nån present till honom.. ops.. Men jag får nog va med på det mamma har köpt antar jag. Har försökt övertala henne att köpa ett Nintendo Wii... utan framgång tyvärr....hon tyckte det var för dyrt och blabla.... :P
Jag  tror han skulle bli jätteglad om han fick ett sånt! Han och mamma skulle bli tv-spelsnördar och sitta klistrade fraför det varje kväll..... ååh, det hade varit grejjer det!  Men men....


45-åringen med sin mamma och sin Bengt.

Efter kalaset där så ska jag till Olearys och bowla och äta middag med mitt lag från jobbet. Tror det kan bli riktigt kul! Hoppas min bowlingskicklighet (eller var det tur?!) sitter i sen sist...
Ska äta Fajita piiiita!

Tur att man har spinnat innan, när man först ska svulla smörgåstårta, sen äta på olearys... sen lär det ju bli några öl och utgång.... lite fulmat på det sen då kanske. omg.

Nu ska jag färga håret lite. Utväxten iaf.

Laterrr!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!