2009-05-03
 19:15:32

Helgen i bilder

Valborg, torsdag
Middag hos mamma. Morris tiggde som en galning, men det enda han lyckades med var att riva ett hål i mina strumpbyxor, kattskrälle!

  

Sen blev det en promenad med Maja och William. Vi fick nästan se en majbrasa.. Fast det var bara en hög med aksa  kvar som en gubbe med vattenslang höll på att släcka....

 

Yes thats it. Lugn valborg med andra ord..

Fredag
Sommar!! Åkte till njurunda å hälsa på morfar. Solade, krattade löv med mamma, sen tog jag årets första löprunda utomhus. Gick oväntat bra! :D
'
  
  

Lördag
Fint väder igen, så var ju tvungen att följa med ut till morfar och njuta av solen lite till..
Det dök upp en katt helt plötsligt som var hur gosig som helst :)

  

Var ut på en lite längre löprunda också, gick jättebra! :)

Efter allt liggade i gräset å sola, krattande, kattklappande, springade i skogen osv så var jag ganska mycket allergisk.. Pollenhelvete!

Känner mej fortfarande tokallergisk. Nästan lite sjuk. Vet inte om det bara är allergi eller om jag har åkt på nån förkylning också. Kuuul.

Jobbade även på Oscar med Elin både fredag och lördag. Gick bra.

Nu ska jag kolla om det finns nått sevärt på tv och äta ananas!

Later.


Eva

Hahaha! Gillar minen på Morris på bild nr 3! =)



PUBLICERAT: 2009-05-03, 23:28:26 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!