2009-03-31
 13:39:07

Hoy es martes y..

..jag har fått mail från Verre! Skrev till henne och frågade om det var helt 100% säkert att hon kommer vara kvar i Mexico sen i sommar om jag vill komma dit... såhär skrev hon:

ja det ar ju battre langre fram, om du kommer aker jag sjalvklart ner tidigare!! na maxico ar mitt land har vill jag vara =) na men slutet av augusti borjan av september later jattefint =) och da moter jag dig i mexico city. ( ta en spanskasnabbkurs eller natt innan,, vale la pena, for har pratar ingen engelska.. )



Lalalaaa!! Nu måste jag bara kolla upp om det verkar gå att få sin semester framflyttad lite! Har ju inte fått besked om när jag fått min semester än. Men alla som INTE fick sitt förstahandsval har dom pratat med... Så jag antar att det betyder att jag fick mitt förstahandsval (sista veckan i juli och 4 veckor framåt...). Men det vill jag inte ha nu... hehe *krångla*
Hoppas det går bra! Borde ju va lättare att flytta fram semestern än om man skulle vilja ha semester från slutet av juli eller nått.....

Snabbkurs i spanska. Okeej.. Vart finns det sånna? Nån som har koll?

Ska hem till mamma ikväll och äta middag, för min morbror är i stan på besök.. Då ska jag leta fram mina gamla spanskaböcker från skolan och se hur mycket jag kommer ihåg! :)

Vilket jävla fint väder det är ute!! Man borde nästan ta en promenad... och det är precis vad jag ska göra! ;) Inte så lång dock. Ska gå till Ego och springa några kilometer på bandet tänkte jag.

Sundsvalls postterminal har förresten vunnit Korpens utmärkelse om att vara "Årets friskaste företag".! Vinsten var 120 000kr.. hoppas dom köper nya grejer till gymmet för dom pengarna! :)... och smörgåstårta! :D
http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.923082

¡Hasta luego, chao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!