2009-03-27
 15:14:12

Låååång jävla lista

Lovar du att vara ärlig? Jao..
Du heter: Sofie Nilsson
Smeknamn: Sofy, Soffan, Therese Alshammar, humlan, tönt...
Låt som när du är ledsen sörjer till? Vill inte lyssna på sorgsna låtar när jag är ledsen.. då blire ju bara värre!
Beroende av: Datorn, mobilen, träna, choklad...kanske?
Vad tror folk om dig? Ingen aning.. Vi får fråga folket. VAD TROR NI OM MIG?!
Stämmer det? Beror på vad dom tror...?
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, mina ögon och my ass...
Vad säger du för att imponera på någon? Att jag varit gift och bott ett år i Sri lanka brukar funka.. Frida blev sjukt imponerad och drog hela historien när hon presenterade mej för Kicki i onsdags, haha..
Hur imponerar man på dig? Öööh.. Ge mej nått!
Brukar du skratta för dig själv? Ja haha... hela tiden.. hahahaa...jag har så roligt i min egna lilla värld... *fniss*
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Orkar inte hämta mobilen å kolla... Nånting om att man ska kolla i spegeln och säga att idag blir en bra dag! ;)
Var bor du? I en tvåa på Östermaaaalm i Sundsvall
Trivs du där? Ja! Meen.. nu har jag precis fått nya grannar snett under. Dom lyssnar på dålig musik (LYHÖRT) och röker inne så det luktar lite rök i mitt vardagsrum!! :O
Äger du några converse? Japp, köpte ett par vita när jag och Sandra var i sthlm för ett tag sen...
Sprit, cider, vin eller öl? Viiin och nån cider.. Öl är ju förjävla gott också..  och kanske lite sprit ibland...
Brukar du bli för full? mjo..shit happens...
Vad har du för mobiloperatör? Halebop
Är du allergisk mot något? Pälsdjur och pollen.. mjölk när jag var liten, men det har växt bort, tack och lov..
Hur svarar du i mobilen? Hallå.. eller.. Aah det är sofie..typ.
Vem ringde du senast? John tror jag. Innan jag skulle dit igår och kolla på hans syrras bröllopsfilm... :)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Massor.. "blablabla.. Det är ganska kallt ute, ta bussen, det är ju långt att gå..blablabla... okej vi ses, hejdå!"
Antal timmar sömn inatt: 06.40-13.30= 6 timmar å 50 min..!
Sov du ensam? Ja..
Brukar du komma i tid? Ja, för det mesta. Men jag får ofta stressa som en tok för att göra det... 
När mår du bra? När jag är ledig på kvällen.. nyss kommit hem från en hårt träningspass, ligger i soffan med nått gott att äta och ser en bra film.. Eller när man får massage, det är svårslaget :P
När blev du fotad senast? I onsdags på middagen hos Frida..
Hur känner du dig nu? Lite trött och seeeg... å snuvig! :(
Vanligaste färg på dina kläder? Svart ..eller nej nu kommer lars säga "Svart är ingen fääärg!"... Om jag ska ta nån annan färg måste det nog bli... ROSA?!... hur fan gick det till?!!
Vad tycker du om fötter? De är ju bra att ha faktiskt. Helst ska dom va små. Mina är okej, stl.37-38.. hade kunnat få va 36, de skorna är alltid finast ju!!... men dom duger som dom är...
Vad saknar du? Hästar! Jag vill rida!
Hade du en bra kväll igår? Tja.. en vanlig kväll på jobbet. Klumpband och kodning.... På rasten tränade jag och åt en sallad innan jobbet fortsatte..
Favoritdryck på morgonen? Apelsinjuice (färskpressad!) eller Oboy.
Rakar du benen? På sommaren när det behövs... På vintern ibland om jag får nått ryck...
När brukar du oftast gå och lägga dig? Kl.07 om jag jobbat... annars försöker jag att inte vara uppe längre än till 2 iaf...
Är du blyg? Ja, bland folk jag inte känner är jag ganska blyg..
Sysslar du med någon idrott? Njaä..
Vill du hellre ha mail än brev? BREV! Skicka mer brev folket, så vi får nått att göra på jobbet! ;P

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja lite kanske... Det händer väl.
Har du spytt offentligt? Ja, ooja...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Hmm.. ragga upp nån snygg tjej och ha sex.
Är du nöjd med ditt liv? Ja, just nu så. Men jag vill ju inte ha det såhär föralltid....
Är du bortskämd? Lite kanske... Ensambarn, så mamma har ju ingen annan att köpa grejer till liksom... Men det är inte så att jag tjatar om att få saker. Får snarare dåligt samvete...
Vad gör du i morgon? Tänkte nog träna lite, gå på systemet och sen blir det lite utgång på kvällen. Bara förkylningen som liggeroch lurar inte bryter ut!
Vad är det värsta du vet? Det vanliga.. Idioter, krig, djurplågare, våldtäktsmän osv.... OCH insekter!! Speciellt getingar.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Väldigt olika.... Den här veckan har jag varit rätt duktig. Bara köpt vin tror jag.. Måste iofs hannla mat, men det är väl inte "slösa"?
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag orkar inte tänka....
Vad längtar du till? Sommaaaar... och åka utomlands!
Har du bra vänner och äkta vänskap? JAAAAAAAA! De bästa!
Vad använder du för shampoo? Tigli, Catwalk nånting heter det... Luktar tuggummi, mmmm!
Vad är det finaste du fått? Mina håriga barn.. Millan och Morris!
En speciell dag du minns? En sommardag när jag och pappa var och fiskade från några klippor nånstans bortanför bergafjärden.. Vi fick åt mackor med prickig korv, fick ingen fisk och jag halkade på ett bananskal..haha.. det var en härlig dag :)
Hur gammal är du? 23..väl?! Ja. Börjar bli så gammal att jag har svårt att hålla reda på min egen ålder, sjukt!
Tycker du om någon just nu? Ja.
Du samlar på? Jeans och bikinisar verkar det som..
Gröna eller röda äppeln: röda... fast helst inga alls för jag blir allergisk, snyft!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mammaaaa...!
Gillar du golf? Nej tack. Eller jo, minigolf!
Vilken tid gick du upp idag? 13.30... som sagt.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja,
Har du strumpor på dig nu? Nää..
Är det okej att gråta? Nej gråta är för veklingar....!!
När grät du senast? Några dagar sen. Jag vet inte varför riktigt. Det bara kom, stört...
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpaköpaköpa..grejer. En häst kanske!
Bär du glasögon eller linser? Både och.. fast inte samtidigt... Glasögon när jag jobbar nätter oftast.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nää..
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Beror på vad jag gjorde kvällen innan...
Har du piercing? Öronen å näsan
Vill du gifta dig? Been there done that..
Vill du ha barn? Jag tror det, sen nån gång..
Solar du ofta? Nej.. Brun utan sooool is the shit!
Är du bra på att laga mat? Jag kan om jag vill!
Är du flygrädd? Inte direkt..
Hur vig är du? Tillräckligt. Kan lägga benet bakom huvet ;P
Är du musikalisk? Vää..
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten!
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys ha ju massa goda... Annars funkar alltid en piggelin! Eller twister.. Gillar isglass!
Tror du på ett liv efter döden? Ibland.. men oftast nej..
Tycker du om sushi? Jaa, ååh va sugen jg blev på det nu!
Vad äter du helst när du ser på film? Chips...godis.... vindruvor... eller nått annat gött.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nix. Inte sen jag var 5 år.
Har du tandläkarskräck? Nej, aldrig varit så fjantig höhö. Kanske beror på att ja aldrig haft hål och behövt göra läskiga grejer som att borra...?
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Å gud vilken lätt fråga. Kvälls! Natts! Hatar mornar...
Vilken ögonfärg har du? Blå..grå..gröna.. typ.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja, men nu vare ganska länge sen :)
Biter du på naglarna? Nej.. Gjorde det när jag var liten dock..
Röker du? Det händer.... Oftast i samband med alkoholintag...Dumt och onödigt, jag vet.
Hur ofta tränar/motionerar du? Minst varannan dag..
Senaste låt du hörde? M.I.A - Boyz feat. Jay Z

Äntligen klar med den jävla listan!!!


Nu ska jag städa klart... dammtorka lite. Sen hoppa in i duschen, hoppa ut igen, laga mat, gå till jobbet... Härlig fredag va? Ja herregud..


Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!