2009-03-03
 22:25:54

oh my...

Jag sitter och tittar på tv nu! Coolt va? Känner mej som en stenåldersmänniska som nyss upptäckt tvn! Hade nästan glömt bort att det finns massa roligt att se! haha.. Vänner, simpsons, my name is earl, christine, 2½ men, desperate housewives... aah!

Gjorde några väldigt bra köp på stan idag, med Marita som min vapendragare! höhö ;D

Bland annat ett par löparskor..
Tadaa...


Dom hade kostat 1399:-, men kostade nu 999:-. Så nu jäklar ska jag springa!! Blir invigning imorgon på jobbets löpband..
Man fick även med en sån här...

 

En mätargrej som talar om hur långt man sprungit, puls, brända kalorier osv.. Men man måste ha en ipod, och det har inte jag. Än iaf.

Jag kom precis ihåg nackdelen med tv. Reklaaaam... Tror jag ska sätta igång en film nu istället. Har några stycken att välja på :)

Lateeeerr!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!