2009-03-28
 17:14:56

Jag är trött!

Hade liiite svårt att sova inatt eftersom min granne under fick nått vansinnesutbrott..... Jäkla lyhörda hus alltså!

Det började ganska tidigt på kvällen med att han pratade högt för sej själv.  Han är döv (fick jag veta av min favoritgranne, Lennart) så man hör knappt vad han säger.. Några ord då och då, men mest konstiga ljud.. (WÖÖÖÖUU!) Efter en stund började han spela jättehög musik och GALLSKRIKA..! Jag försökte se på film, det var lite störande med dålig dansbandsmusik och skrik som skar igenom..

Sen när jag skulle sova började det smälla som fan. Lät som han försökte riva huset. Möblerna måste ha flugit omkring därnere eller nått...
SEN började han smälla i dörrarna.. springa ut i trappuppgången.. skrika.. smälla i porten... in i lägenheten igen.. låsa dörren (smäll!)... ut igen.. skrik.. porten... in... låsa..skrik....ut igen.. osv osv.
Hela tiden svamlade han nånting obegripligt.. om sin katt tror jag.. och att han var galen?! Det var det enda jag uppfattade.

Nån gång efter 3 lyckades jag somna, med öronproppar i..


hehe... Läs om att leva med en döv katt! Hehe...men stackars katt! varför skrattar jag?!

Varit på stan idag. Köpte en kofta på Åhlens. Trosor på Gina. Vin på Systembolaget. Juice, fil, vindruvor och kiwi på Hemköp!

Bokade en klipptid på Jess om en månad. Tror min hår kommer vara i ytterst stort behov av en klippning då...
Tyvärr inte hos min vanliga frissa Sanna. Gissa varför? För hon ska ha barn.. Såklart! Varför blir man inte förvånad längre? Alla är ju gravida helatiden!! :P

Nä, nu ska jag ta en powernap tror jag. Ikväll blir det vin med Elin och Eva. Vi hade tänkt ta oss till Railway och kolla när Rickard spelar där... får se hur det blir....

Later!


Eva

Snart kommer jag till dig! :)

Tänkte att du skulle få lite tid på dig att göra dig klar bara. :p



PUBLICERAT: 2009-03-28, 19:58:45 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!