2009-03-22
 22:00:01

Jobbjobb..pizza..jobb

Igår bjöd Maja på hemmagjord pizza och två olika sallader.. Det var hur gott som helst! Bästa pizzan någonsin! :)



  

Var med på förfesten hos Maja ett tag, sen var jag tvungen att gå ner till Oscar, ställa mig i garderoben och jobba. Elin började en timme efter mej, trevligt. Natten gick bra, fast det var sjukt mycke folk. Och jackor. (tack alla som ha börjat med vårjackor!!)

Blev väck alldeles för tidigt av mamma idag tyckte jag... Men det var bara att släpa sej upp. Hade lovat att jag skulle följa med till morfar så.,

Kollade igenom gamla kort där idag, hittade massa fina...

  
Mormor och morfar!


Morfar mfl. Han berättade att det här var efter de varit på dans... Efterfest med en spritflaska ute på åkern hehe..

  
Morfar i lumpen... Mormor... och nån morbror på en cykel (tyckte det va en fin bild..)..

   
Hehe... mamma och pappa!! :)


Pappa och en alldeles nyfödd JAAG!

Näe, nu har jag inte tid att sitta här länge. Ska fixa lite varm choklad och en macka, sen är det ju snart dags att göra sej klar för jobb. Ska jobba natten åt Lina. Jag vill iiiiinteeee... SUCK.
Men men, blir ju skönt när både hon och thomas ska jobba tillbaka de passen de är skyldiga mej sen!

Laterrrr....


am

vad din mormor var lik din mamma! eller tvärtom kanske :) och vad söt du var! eller är kanske, höhö.



PUBLICERAT: 2009-03-22, 23:09:39 | URL: http://annamajaa.blogspot.com
Caroline L

Meh! hur underbart söt var inte du när du var liten då?! vad hände sen...? ;p


Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?



PUBLICERAT: 2009-03-23, 05:57:09 | URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Madde

Jaa jag hade skitkul i lördags! =) Förstår att du hellre ville festa, såg ganska stressigt ut..hehe =) Men det var roligt att träffa er iaf!



PUBLICERAT: 2009-03-23, 11:32:14 | URL: http://maddoxx.blogg.se/
Eva

Va kul me gamla bilder. :)



PUBLICERAT: 2009-03-24, 01:06:29 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!