2009-03-02
 15:07:49

Hej alla barn!

I lördags var det förfest hos määj...

  

Som vanligt sitter jag på golvet och låter gästerna få soffan! Jag är så snäll..! :P
Tommie och hans kompis hade med sej några kilo godis....
Gissa om jag åt godis och chips igår som bakismat tills jag mådde illa....

  .

(KOLLA MIN NYA FINA TV!!)
Sandra hade lite problem.. och Tommie sprang iväg med hennes skor, haha!

  

Catrin och Sandra stod för underhållningen. Spicegirlsdanser is the shit! :) Sen körde alla Macarena också.... där nånstans spårade det väl ur....

Jätterolig kväll! Vi hamnade som vanligt på aveny..

Elin råkade slänga min mobil i marken när vi skulle hem (skyller på henne iaf höhö..) så den blev lite mörbultad.. Efter det har den inte funkat så himla bra. Stänger av sej själv osv.. Jag hade ställt klockan på 10 idag, meeen.. mobilen hade ju dött så jag vaknade närmare kl.14. Fan! Jag sover huur länge som helst om jag inte blir väckt, jobbigt..

Måste verkligen köpa ny mobil nu! Gah... Jag som nyss köpt tv...

Nu ska jag ta en dusch!

Tjappa.


sändra

snygga bilder!! synd att mobilen blev pajj då:(



PUBLICERAT: 2009-03-02, 16:52:11 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
Eva

Åh, vilken tur att jag inte fastnade på bild! :)



PUBLICERAT: 2009-03-02, 17:03:03 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!