2009-03-24
 15:03:11

Mexico!?

Härligt väder idag! Solen skiner och snön som vräkte ner igår smälter booort, tack! :)
Har nyss varit på stan en sväng med Elin och köpt vin tills imorgon. Vi ska på middag hemma hos Frida med några av garderobstjejerna från Oscar, blir nog treeevligt!

Pratade med Verre på msn igår. Hon är fortfarande kvar i Mexico, i san cristobal eller vad det hette..
Hon funderade på att åka upp till Canada och skaffa nått jobb snart.. Men hon visste inte när, hur eller om hon ska åka tillsammans med nån... Nina hade åkt tillbaka till Honduras med en kille som hon träffat.



Hur som helst, jag funderar på att åka dit på min semester!! 
Verre tyckte absolut att jag skulle komma..har ju ett hus där som vi kan bo i och så... Ifall om hon åker till Canada innan så kan hon bara åka ner till Mexico igen när jag vill komma dit sa hon :)

Blev riktigt sugen på att åka. Varför inte liksom?! Har ju sagt att jag SKA åka utomlands i år.. har inga speciella planer för min semester... och jag borde ju verkligen passa på att åka till Mexico nu när jag har Verre där!

Tror jag måste leta fram mina spanskaböcker från gymnasiet. Har glömt bort det mesta tråkigt nog, var ju fatiskt ganska bra på spanska förut.. Dock inte alls lika bra som Verre är nu. Hon pratar flytande!!!



Quizas voy a ir aquí... ¿Quieres acompañar? :)


Nu ska jag diska lite. Väntar på att Sandra ska komma hit. Ska färga håret på henne! Sen blir det jobb...

Later!


Eva

Jag tycker du ska åka till Mexico. :)

Prata med Roger så fort som möjligt om semestern.

Du måste ju passa på att åka dit nu. Du har ju redan nånstans att bo där + att du har sällskap där som dessutom kan guida dig överallt. Perfekt ju! :)



PUBLICERAT: 2009-03-25, 17:14:21 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!