2009-03-09
 13:03:28

Måndag...!!

Då var helgen förbi då.. Den gick sjukt fort!
Det gick bra att jobba i lördags förresten, var ganska roligt faktiskt.. Fast lite segt fram till kl.22 innan dom andra två som skulle jobba med mej i garderoben började.. Sen var det bara full fart till kl.04, massa folk. Tjocka jävla jackor.. (Jag vill ha sommar nu!)

Igår var jag och mamma ut till morfar. Skottade snö och bar in lite ved åt honom.. Följde med mamma hem en sväng sen.. Behövde lite kattgos! :) Det var länge sen..

  
Kolla, mammas golv är så välstädat så Millans ögon speglas i det! haha..

Morris tyckte om min väska...
  


Tjockiiiisen....

IDAG ÄR DET MÅNDAG!
Dagen vi skulle få veta hur det blir med jobbet, om man får sparken eller inte..?! Har inte hört nånting än iaf. Vet inte om dom kommer ringa, skicka ut brev eller om jag får höra på jobbet ikväll..
JAG VILL VETA NUU! Vill inte bli arbetslöööös.... buhu.. :'(

Näe, nu ska jag ta en dusch!

Tjopp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!