2009-03-06
 14:33:04

Amenduuurå!

AAAAJ mina ben har låst sej! Har suttit vid datorn på golvet.. lite för länge.. Nu har jag lyckats kravla mej upp till soffan. Kan knappt räta ut benen. Haha.. känner mej som en gammal tant :P

Har varit på pump idag, redan! Visst är jag duktig?! Klev upp 10.. tog mej till lunchpasset 11.45.. Perfekt, har man det avklarat redan då.

Ikväll ska jag hänga med Ullis!



Romantisk middag för två! hehe.. eftersom ingen annan kunde hänga meed...
Sushi blir det! Sen ska vi baka kladdkaka och kolla film, naajs :)

Imorrnkväll ska jag jobba i garderoben på Oscar! Iiih.. Ensam kl.19-22, sen kommer två till.. som jag inte känner... Läskigt, jag vet inte ens hur man startar kassan..?! Meeen, det löser sej nog.

På måndag får vi förmodligen veta hur det blir med Posten. Om man får jobba kvar eller inte...Hoppas,hoppas,hoppas..
Håll tummarna för mej då!!

Nu ska jag damma av tvn lite... Kanske dammsuga resten av lägenheten också... Lika bra.

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!