2009-03-12
 00:10:37

****

Ååååhåå, Män som hatar kvinnor, vilken BRA FILM!



Den var riktigt bra, mycke bättre än jag förväntat mej! Boken är ännu bättre (som vanligt..), så har ni inte läst den än... gör det för fan!! :P 

Efter den kommer Flickan som lekte med elden, och sen Luftslotten som sprängdes.. och det blir bara bättre och bättre tycker jag.. Sådär sjukt spännande så man inte kan sluta läsa, underbart!



Skådespelarna Michael Nyqvist och Noomi Rapace var perfekta i rollerna. Precis som man föreställt sej dem när man läste boken... ett stort plus! :)

Ja, det var det.
Väldigt trevligt att bli bjuden på bio av mamma och Lasse var det. Proppade i mig en snacksmeny, även fast jag varit hos Maja alldeles innan och druckit te och ätit scones... Gissa om jag blev mätt?! Och gissa om jag höll på att kissa på mig efter allt te och cola?!?! Sista timmen av filmen var liite jobbig. Men det var bara att stå ut..
(det var ju faktiskt inte på långa vägar lika hemskt som kissnödigheten påväg hem från biljarden i sthlm med Sandra å Catrin...)

Nu kanske man skulle ta och sova. Ögonen börjar kännas ganska tunga...

Imorgon ska jag hänga med Sandra på en visning på en lägenhet som Ullis ska ha, spännande! Sen blir det jobb.. jobb.. och lite mer jobb.

Natti natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!