2009-03-16
 17:21:45

Scandinavian Tattoo Magazine

Lånat ett gäng tidningar av Johan. Nu jävlar ska jag bli inspirerad! :)



Har inte gjort så mycket idag, annat än ligga i soffan och kolla i tidningarna..
Jobbade natten som var och natten som kommer, så det här blir nån slags klämdag.. värdelöst, ingen idé att göra nått! :P

Nu ska jag försöka trolla ihop nånting att äta till middag. Hade tänkt äta gröt, men sluuut på mjölk! Skit också.
Har en skvätt yoghurt, keso, ketchup, gammal sill (sen i julas) och smör i kylen...Kul. Hehe.
Blir kanske nudlar.. eller nån soppa.. och en kesomacka. Får se vad jag hittar.

Måste hannla imorgon!

Ska även på ansiktsbehandling imorrn hemma hos Lina. Hon har en kompis som hade utbildat sej till nått såntdär. Uppdate om det imorrn dårå.

Tja!


Eva

Glöm inte ta bilder ikväll, så jag får se vad jag missar. :p



PUBLICERAT: 2009-03-17, 15:51:37 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!