2009-03-07
 15:44:38

Mmmumsigt!

Var och bytte mina nya löparskor igår... Det var en konstig knöl i ena skon. Felsytt typ.. så jag fick ooont.
Självklart fanns det inga fler par kvar i min storlek, med mina vanliga otur... Men det fanns en nyare variant av samma sko. Men då kostade de ordinarie pris (1399:- istället för 999:-) och de var blå detaljer istället för rosa... (doh, jag som har rosa streck på byxorna..!! :P)



Men dom var faktiskt snyggare ändå tror jag.... så fick bli dom :)
De har nyss tagit mej 5km på egos löpband! Woho, inga konstiga knölar som skavde.. Funkade finemang!

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch...

Ska testa oliv-skrubb-grejen som följde med när jag köpte ett Bodybutter på Bodyshop igår. Eller okej, det var inte jaaag som köpte... Fick det av mamma.. hihi, tack tack! :) 



Det luktar såå gott, blir jättesugen på att äta upp det!! Ska försöka låta bli.... det är nog inte så gott....
Kan ju alltid ta en bit kladdkaka istället, som förövrigt blev alldeles perfekt kladdig!! Mmmmmm..

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!