2009-03-20
 19:49:27

Heldag med Elin :)

Lalalaa.....

Idag har jag varit och tränat med Elin. Igår också för den delen. Och imorgon ska vi nog köra lite också.. :)
Det finns ett litet dilemma när det gäller träning med Elin:
Hon är starkare än mej.
Så jag försöker självklart komma ikapp, vill orka lasta på lika mycke!
Men såfort jag lägger på mer vikter, så gör hon också det!!För hon tycker att om jag börjar orka mer så måste hon också göra det... Hmm...
Vi kommer sluta som två biffar ;P


Ikväll ska jag bowla med Elin och Marita!
Det var jättelänge sen jag bowlade sist.. Det var nog när jag var i Schweiz med John tror jag. Innan det bowlade vi i London. Innan det var i Sri lanka... Hehe har typ aldrig bowlat i Sverige!



Jäjä, nu ska jag torka håret. Nyduschad! Sen på med min rosa bowlingdräkt då.....

Later!


elin

Hehe, jadu sofie, ä nog ett döfött lopp de där, ja kom ALDRIG släppa mitt försprång:P


sändra

ja vill åxå bowla! se till å kom hem snart för ja har tråkigt:P



PUBLICERAT: 2009-03-20, 22:21:15 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
Lina

Halloj! Nu har jag hittat till din blogg... En sån läcker bowlingdräkt, haha, en sån ska jag också ha nästa gång det bowlas ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!