2009-03-04
 14:24:32

Grönkiosk

Idag har varit en otroligt tråkig dag. Tvättstuga. Det säger väl allt. Lilla tvättstugan dessutom, med bara en maskin och ett halvdåligt torkskåp. Kan det bli bättre?! Knappast.

Har suttit och letat tatueringsmotiv på internet och försökt bli inspirerad..
Jag vet ju ungefär vad jag vill ha, men ändå inte!
Har i alla fall bestämt mej för att jag ska bygga in min stjärna på ryggen i en större tatuering.. Den ska vara svart...och grå... olika gråtoner.. skuggningar liksom. Men vad? Det har jag ingen aning om.
Fortsätter leta...
Ska försöka rita lite själv också, få se om jag kommer på nått..
Kom me förslag om ni har nå vettja! :)

Lars är bra på att muntra upp mej iaf, han skickade en fin bild på Christer...



HAHAHAHA..!

Nu ska jag hämta upp tvätten!


sändra

hahahahhhaaahaha, ja tror ja dör! vilken jädra roli bild



PUBLICERAT: 2009-03-04, 14:38:44 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
Eva

Haha... snygg bild! :p



PUBLICERAT: 2009-03-04, 21:52:12 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!