2009-03-19
 14:36:18

Dålig uppdatering..

.. den här veckan. Har inte orkat..! Saknat mej? Snälla säg jaaaa... höhö..

Jahaa...

I förrgår var vi (jag och Elin) hemma hos Lina och fick en liten lektion i att ta hand om sin hud.
Linas kompis Katarina är utbildad till fristående hudvårdskonsult, genom företaget som hon säljer produkter ifrån; Mary Kay.

Vi fick sitta runt ett bord med varsin liten spegel, palett med olika klickar av rengöring och krämer, en liten handduk och en vattenskål. Såg riktigt proffsigt ut :) Katarina sa vad vi skulle göra steg för steg, så man fick göra behandligen på sej själv... börja med rengöring... sen peeling, nån vitaminkräm, ögonkräm, återfuktande-i-10-timmars-kräm, skyddande färgad dagkräm... osv. Shit va mjuk man blev!! :D



Det va najs! Ska definitiv köpa en del produkter därifrån.

Igår bakade jag muffins för första gången någonsin! Chokladmuffins blev det, och dom blev perfekta om jag får säga det själv! Stoora, saftiga och gooda..


Kolla va fina! :)

Hade utvecklingssamtal med Lars inatt, kl.00-02 (han är ju min lagledare på jobbet..), så jag tyckte att vi skulle ha lite fika undertiden. Undra varför han säger att jag är hans favorit.....? ;P

Sjukt ont i höftböjarna har jag idag..!! :S Måste försöka stretcha lite... Jag ska på pump med Elin ikväll, hoppas mina stackars ben överlever...

Laterr!


Eva

Du ser ju att att ha lyckats bra me dina muffins. Bara att säga till om du vill ha nått mer recept. :)



PUBLICERAT: 2009-03-19, 19:24:34 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!