2009-06-03
 16:05:06

What what?

Jag har haft en rolig låt på hjärnan hela dan.. tack vare Johan som satt å sjöng på den när Jönsson skjutsade hem oss efter jobbet imorse!

Haha, här är den! Helt sjukt fult..


Hehe....

Idag har jag putsat fönster!! I alla fall i köket och sovrummet.. har vardagsrummet kvar... Den får bli imorrn. Har hört att man inte ska putsa när solen lyser rakt på (?) och det gör den nu hela kvällen typ....
Det blev bra iaf, jag är så duktig så, tihii!

Ska snart släpa iväg mej till ego och köra ett pump-pass. Det var ett tag sen nu, typ en vecka. Kommer va tuungt känner jag... Aja, bara att bita ihop.

Lasse skulle kanske komma hit ikväll och hjälpa mej att såga till trallen så att golvet på balkongen blir klart nån gång, sen måste jag bara olja in det osv...
Bara det inte börjar regna. (På mina nyputsade fönster också, faan!!) Har ju sett lite halvlurt ut hela dan med massa moln....

 

Sådär blire med trallen på balkongen i alla fall, fint va? :)

Nu ska jag leta fram träningskläderna å så...
Later!


Eva

Känner igen den där låten, de måste va från jobbet. :p



Jag tror inte jag ska träna med dig på rasten idag. :(

Men jag ska jobba iaf. :)



PUBLICERAT: 2009-06-04, 14:58:35 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!