2009-06-10
 16:45:41

småpojkar

Regn idag. Lika bra det. Jag har ont i hövve..

Hade tänkt ta mej ut på en löprunda idag annars. Hade säkert gjort det om vädret varit bra, även fast det känns som det är en förkylning påväg...
Svårt att låta bli att träna! Känner mej jätteJÄTTE onyttig och lat. Jobbigt, man måste ju ta det lugnt ibland.. det fattar jag ju. Men ändå.

Tror jag tar med träningskläderna till jobbet ikväll, kan köra liite lugnt kaske.. (får se hur jag mår...) Känns bättre så än att inte göra nått alls. Är mycket piggare nu också än vad jag var imorse... *halsa mivitotal*

AAaamenduurååå!!

Lars skickade massa roliga gamla bilder förut, på honom å några av killarna på jobbet.. hihi, dom var så småååå... :D
Det var dagens höjdpunkt. Vill ni se?! Visar några....

 
gullefjunrickard..!!

å här är en ännu äldre...

hihi..

Nä ska inte lägga ut fler.. eller jo, en till! Jag såg inte ens vem det var föst..


ser ni vem det ääär..?

Nu ska jag vattna blommorna, klä på mej och fixa middag. Sen är det snart dags för jobb... Sista kväll/natten innan långheeelg! :)

Later!




sändra!

HAHAHA! va liten rickard va:P det ser ut som det är sandras ex som står där bak! haha calle var ju bäst!



PUBLICERAT: 2009-06-11, 13:18:06 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
Eva

Va liten Rickard var! :)



PUBLICERAT: 2009-06-12, 11:44:02 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!