2009-06-06
 18:36:49

Smöööör

Glad nationaldag!.. eller nått...?

Idag har jag varit på stan med Ullis. Inget skönt väder att vara ute i direkt, frös ju ihjäl nästan, så vi bestämde oss för att gå och dricka en kopp te nånstans. Det var tokmycke folk på stan så det tog typ en kvart att gå från åhlens till barista.. Sen var det självklart proppfullt där, så det slutade med att vi hamnade på Tant anci som vanligt. Chailatte och kladdkaka, mmmm :)

Nu är jag hos mamma. Har ätit nån form av stek till middag. Och potatisgratäng. Mumma!
Innan middan testade jag att ligga på mammas spikmatta en stund. Trodde det skulle vara en sån där skummgummimatta med runda spikgrejer på, men det var det ju inte. Det var stenhårda plastplattor (som man kunde sätta ihop till olika storlekar) med centimeterlånga piggar på. AJ..! Det gjorde ganska ont att ligga på den... Men efteråt kändes ryggen varm och bra liksom.

Ååh, vad ska man göra ikväll? Känns som att alla ska ut. Och alla tjatar om att jag ska följa med. Men jag känner noll lust. Så det bli nog lugnt ändå. Kommer ju kännas skönt imorrn iaf. Lite tråkigt dock....
Mamma har packat på mej två filmer och fyra smörknivar nu... (hon hade köpt 10 nya smörknivar och sen märkt att hon har alldeles för många..) Så jag ska väl hem och se på film och äta smör ikväll!! Perfekt.

På tal om ingenting så hittade en bild på Dennis mammas hund Charm...


naaw, finisen.. lilla chokladbjörn! :)

Nu ska vi äta jordgubbar! Simpsons på tv också hör ja.... Tjohej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!