2009-06-01
 18:08:51

Postmilen 2009 i Åre!

Åhåå va varmt det är i min lägenhet nu! Bastu typ...

Har legat ute i parken hela dan idag. Fick sällskap av Linus, Elin, Roy och Roger ;) hehe.. det va ju trevligt. Nu ska jag snart till jobbet... Jobbar tre fjuttiga timmar ikväll, känns så jobbiiigt att man måste dit bara för det lilla.. suck.

Kom hem från Åre igår. Har haft det så sjukt bra där!! :) (om man bortser från att vårat boende låg mycket längre bort från Holiday club än man trott att det skulle göra, och att frukosten var dålig..)

Vi hade ju tur med vädret kan man lugnt säga. Varmaste dagen i Åre på över 100 år hörde jag..! Över 30 grader och totalt vindstilla, hela åresjön låg spegelblank, inte ett moln på himlen.... och i det värdet skulle man då springa en mil! Yay.. Som tur var fanns det ju flera stationer med vatten, annars hade man väl svimmat.

Jag gick med Erik de två första kilometerna typ.. det var ju rätt trångt i starten med alla ca1200 som skulle iväg... sen sprang jag resten. Kom i mål på 1timme och 1 minut! Såå jäkla nöjd med det måste jag säga! :D Har ju aldrig sprungit en mil förut ens... Nu blir nästa mål att springa under 50 minuter... kanske hade gått om man sprungit redan från start... hade iaf klarat under timmen då.. hmm jaja..

Efter milen låg vi ute och stekte och drack twisterdrinkar...aah! Sen blev det förfest i killarnas rum på Holiday.. sen middag, halvdålig buffé...lite promand runt i stan, mer hotelrumsfest.. och sen lite dans på kvällen. Haha.. Jag är ju ingen stjärna på styrdans direkt, men kul att försöka iaf...

  
  
  
  
  

Där var några bilder dårå! Lägger upp alla på fejan sen iställe...

Nu ska jag göra mej klar å gå till joppet!


Eva

Va duktiga ni var som sprang en mil! :)

Speciellt i den där värmen. Hörde att de varit riktigt varmt i Sundsvall också, 29 eller nått sånt.

Vem var snabbast av er då? :)



PUBLICERAT: 2009-06-02, 15:47:56 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!