2009-06-18
 15:45:06

Midsommar i Svedje!



Dags för en heldagssnurr i Svedje!

ca-tider:
13.00 Snaps med sillunch
sen efter det bär det av med ölkubb och dumheter.
Grillningen vet vi inte riktigt när den blir av, men vi antar att vi tänder grillen när folk börjar bli hungriga.

Vi fixar allt käk utom det ni vill lägga på grillen.
Ta med stora mängder dryck!

Vi måste veta vilka som kommer, och vilken tid, så vi kan dra upp tillräckligt med sill ur tjärn, och plocka tillräckligt med pärer.

Fråga på om ni har funderingar!
Vill ni bjuda med någon? Säg till så vi vet vilka det är som dyker upp, och hur många vi blir. Åter igen måste vi skala lagom mängd king edward.


Ses på fredag!


Japp, sådär ser midsommarplanerna ut! :)  Marita och Jerker har planerat fest i Jerkers farfars gamla hus ute i skogen utanför söråker. Kan nog bli kuul!

Ikväll ska jag jobba tre timmar. 19-22. Aah, slipper natten! köngh!

Nu ska jag försöka bestämma vad jag ska ha på mej imorrn.
Blir nog ingen klänning... lär ju bli svinkallt och regn iaf. Jeans... långärmat...mössa...halsduk....typ.

Måste sätta kameran på laddning också innan jag glömmer det!

Tjohäääj!


Eva

Bra att du skrev om kameran, min måste också laddas inför midsommar. Jag glömmer alltid sånt! :)



PUBLICERAT: 2009-06-18, 17:32:56 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!