2009-07-12
 20:46:15

Gutentaaaag!

Nu börjar det regna! KAN DET BLI FINT VÄDER IGEN ELLER?!

Var ute i njurunda å hälsade på morfar förut. Åkte en sväng till kyrkogården och planterade nya blommor på mormors och pappas gravar. Blev fint! Mamma skrämde mej med en daggmask...iiisch, snuskdjur!

Var ute och sprang en ganska lång sväng också. Trodde jag skulle dö, det var så jobbigt.
Har träningsvärk i ryggen och bena sen igår. Var på ego då, efter ett alldeles för långt totalt träningsuppehåll. Känns bra att komma igång igen! aaah... härliga smärta, nu känns det att man lever! :)

Igår hade jag och Ullis "filmkväll"... dvs vi såg klart Benjamin Button, som vi började se kvällen innan... Sen blev vi övertalade av Anna att komma till stan. Drack en drink på Oscar. Träffade Cicki där också. Sen gick jag hem... så kul var det liksom. Hade verkligen ingen lust alls att vara på krogen.

Mötte Erik påvägen hem och fick låna Harry Potter av honom. 5an (fenixorden). Så nu har jag sett den, så då äre väl bara å boka bio nåndag framöver och se 6an som har premiär nu nångång..(?)



Brad Pitt som gammgubbe... fast ung liksom... Bra film! :)

Nu ska jag duscha!
Förreste, jag önskar mej ett badkar... och ett större badrum som det får plats i... om nån vill vara snäll och ge mej det?! Skulle va vänligt. ♥


Eva

Haha! Vart ska du sätta badrummet då? ;-)



PUBLICERAT: 2009-07-13, 16:49:44 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!