2009-07-16
 18:07:11

Åska...

Idag blev jag väck av att mamma ringde och undrade om vi inte skulle åka till stugan och bada?! Jomenvisst, det var ju finväder. Hann precis ut till armsjön, skura av fågelskiten från bryggan och gå ut en bit i vattnet och kolla temperaturen (20 grader var det) så kom världens jäkla åskmoln. Hela himlen blev svart typ.

Jahapp. Plockade lite smultron och åkte en sväng till morfar istället. Hoppas på bättre väder imorrn!

Igår spelade vi minigolf i skönsberg, jag, Sandra, Erik och Lars. Jag var totalt värdelös som vanligt.... Men på slutet gick det faktiskt ganska bra, typ de sista 5 banorna. Efter att ja fått lite tips av vinnarn: Lars.

 
Hög koncentration och jämt spel mellan killarna... Det var rätt jämt mellan mej och Sandra också... eller ja, hon va bara 4 bättre än mej :P

 
Vinnarn och tvåan.. som hänger läpp...

Nej usch nu är det snart dags att gå till jobbet. Jag har så sjukt ont i huvet. Täppt i näsan och ont i bihålorna...sen så gör väl åskvädret sitt till också. Brukar ju kunna få huvudvärk av sånt. Blää.
Vet inte om jag ska träna ikväll på jobbet eller inte.... kanske borde låta bli egentligen. Men gah... Tar nog med träningskläderna ändå så får vi se...



¿Qué voy a hacer?

Gå till jobbet.

Me gustas tu.

Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!