2009-07-20
 14:48:48

Los bildos

I lördags blev det burefestivalande! Jag och Marita kom upp dit vid kl.15.. Jerker, Maja, William och massa annat folk var redan där. Picknick i solen med öl och härlig musik. Aah, najs :)

   
  
  
  
   
  
  
  
  
  

Jaa, det va kuul det dära.
Igår var jag så sjuk bakis så jag ville bara döööö.. Men det gick inte.
Kollade på film och varierade mellan att sova i sängen och soffan hela dan och kvällen. Sen var det dags för jobb. 00-06. Jag var inte alltför glad över det. Men det gick bra ändå.

Nu måste jag röra på mej innan jag får ryggskott!

Gävlekusinerna är hemma och hälsar på, så det blir middag med dom hos mamma innan jobbet ikväll!

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!