2009-07-15
 14:02:19

Minigolf....

Åååh, solen skiner! Lite i alla fall! Mellan molnen... som hopar sej.....hm... okej det kanske blir regn sen..!? MEN solen skiner NU iaf, så man får väl va lite nöjd. Suttit å solat på balkongen och läst en insiktsfull bok. Hehe. "Dumpa honom, han vill faktiskt inte ha dej!" heter den. Bra, eller hur anna? :)

Idag ska det spelas minigolf oi skönsberg med några från jobbet! Var och spelade med Ullis i folketspark i förrgår... Hon var ju sjuk bra! Hur fan kan hon va så bra, när jag är så otroligt dålig?!!!

   

 
Ullis - nöjd!, Sofie - mindre nöjd och vill bara att det ska vara över nån gång....skitgolf!

Och likt förbannat tycker jag att det ska bli roligt att spela idag. Det finns en risk att jag kommer ångra mej när vi väl börjat....

Aah, nu har jag flyttat ut med datorn till balkongen! :) Hoppas ingen fågel kommer och skiter på datorn nu! Dom har nämligen bajsat rätt flitigt här på mitt fina balkonggolv... Jävla djurjävlar.

Igår var jag förresten med mamma en sväng ut till morfar. Känns som vi är där stup i kvarten nuförtiden. Men det är ju så synd om morfar när han är så skröplig.. Bara ligger i sängen och sover heeela tiden, förutom när hemtjänsten eller vi kommer dit. Igår fick vi till å med honom att följa med och sitta ute på bron och fika i solen. Tror inte han har varit utanför dörren nånting sen han kom hem från sjukhuset.
Jag hade med mej mina hembakade chokladmuffins! *duktigt barnbarn*

  

Nu kom det ett jättestort moln... så nu ger jag upp solandet och går in å duschar istället!

Later!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!