2009-07-10
 01:20:52

Utflykt!

Haha..

Nu har min kära mor semester i 6 veckor. Kul för henne. Lasse har två veckor... sen nån gång. Så fram tills dess verkar det vara mitt jobb att hålla mamma sällskap... :P

I onsdags åkte vi till höga kusten!

 
(charliiie charliiie charliiie... we're on a bridge charlie!)

Var till ett litet keramikställe i Nordingrå (870 30..!!) där mamma köpt kaffemuggar förut, och nu skulle hon ha mer grejer. Efter det åkte vi vidare.. norrut?
Jättefint däruppe ju! (aldrig varit där förut..) Fint väder var det också! Till skillnad mot hemma där hela himlen bestod av ett mörkt molntäcke...

Stannade i Bönhamn och fikade på ett litet mysigt café i en sjöbod...

  
  
   

Sa jag att det blåste lite..?!

Idag har vi varit på utflykt igen, jag å mamma! Haha... ja men viiiisst...

Vi tog med oss Johns kusiner från Sri lanka (som är i Sundsvall och hälsar på honom) på en sightseeingtur till Njurunda. Hälsade på morfar. Tror dom tyckte det var roligt att se nånting annat än Johns lägenhet medans han är på jobbet.. Å morfar verkade tycka det var spännande med lite främmande också :)

Sen dumpade vi dom i bista, hehe... så hoppas dom klarade sej bra där tills John slutade jobbet...

Nej nu ska jag sova! Natti natti ♥




Ullis

Mysigt! Du kanske får underhålla mig också framöver, får semester idag! :) Hoppas på lite bättre väder bara så man kan va ute o hitta på saker!


sändra!

hahaha, utflykt:P



PUBLICERAT: 2009-07-11, 15:29:10 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!