2009-07-15
 21:16:12

Mask!

För några dagar sen när jag och mamma planterade nya blommor på gravarna så var det några maskar i jorden.
Jag gillar inte maskar...
Mamma försökte självklart få mej att hålla i en. Hon tyckte att jag var jättefjantig när ja hoppade bakåt och skrek när hon höll fram en maskjävel.
Hon skämdes säkert lite över att jag är hennes dotter till och med.
Man kan ju undra vad som har hänt?
Jag är ju faktiskt uppväxt på landet med potatisplockning vare år och tusentals maskar i jorden då, som man höll i utan att få spykänslor.

Jaja, anyway...
Lars skickade precis en länk till mig.
Jag som var jättetrött och halvsov i soffan...
Nu är jag klarvaken och frågan är om jag kommer våga/kunna somna utan att drömma mardrömmar?! KOLLA!
http://www.existenz.se/out.php?id=14084


Eva

F-n vilken äcklig!



PUBLICERAT: 2009-07-15, 21:22:03 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!