2009-07-24
 18:04:12

Drömkaka

Herreguuuud va det regnade inatt och imorse.
Vaknade kl.08 av att regnet dundrade mot fönstret. Satte i öronproppar och sov en timme till, innan det var dags att gå till tvättstugan..

Det var ju lättare sagt än gjort när tvättstugan ligger i huset ovanför och hela jakobdalsgatan var som en fors!
Det gick verkligen inte att gå på vägen.. den var inte en väg, mer en flod.
Så jag tog fram båten och rodde!
Eller va? Nä.. jag gick över gräsmattan ju...

Regnet minskade sen, så då blev det en sväng till stan med Elin. Stötte på en nyklippt Erik utanför banken :) 
Vi tog med honom till BIM. Fikade där och köpte en ny burk med protein.


Elin och jag åt Dreamcake, med choklad, kesella och hallon. Å färskpressad juice till. Mums!!


Erik beställde en Foccacia(?) utan sallad å grejer, bara med kyckling. Men Disco-uffe kunde inte låta bli att lägga dit liiite sallad iaf tydligen hehe. Den petades bort.. NOGA! :P

Nu ska jag lägga mej å jäsa lite i soffan tror ja...

Kanske man ska våga dra hem nån film...? Inte gjort det på länge....

Jag vill gå på bio och se nya Harry Potter!
Nån som vill gå med mej?!

(Min planerade Harry-partner Frida är ju för fasen i Stugun/Östersund på semester och ska se den där..!)


A L E X A N D R A - fotoblogg

Hejhej, vilken fin blogg!

ha en fortsatt bra dag,

kram alexandra.



PUBLICERAT: 2009-07-26, 20:30:36 | URL: http://allysandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!