2009-07-15
 14:10:53

Dikt!

Haha!
msn-konversation mellan mig och Erik:

Erik säger:

har skrivit en dikt till dig :D


Sofie säger:

haha va??! :)


Erik säger:

Yes :P


Sofie säger:

låt höra :D


Erik säger:

k*piiip* din dumma gris!

- jag minns sofie sade

jag vill pryla dig på alla vis

slå ditt huvud med en spade

Post, brev och pansarstål

är allt du har i sinne

jag ska ge dig vad du tål

din satans fiska pinne


Hahahaha!? Erik med sina fina dikter, jag blir så glad! :D

(censurerat namnet på huvudpersonen i dikten.. inte för att jag tror denne ens vet hur man hanterar en dator, och ännu mindre risk är väl att personen i fråga läser min blogg..men för säkerhetsskull..)





Eva

Haha! Vilken poet. :) Dolda talanger tror jag. ;-)

Dikten han skrev till mig när jag fyllde år var ju också bra! :)



Som en mungo i högt gräs

sorterar du post med fullt fräs

Försändelser i facken

en lön den 25:e är tacken

pip, finkänslig som en tysk ångvält

med sitt hamburgerintag orsakar världssvält

pip2 konstig, gasig, galen, timid

ja, hon är en underlig individ

pip3 gapar, skriker, skäller-

ja, till skillnad från Mats är hon inte snäller

Av detta Eva ej berörs

Duktig, ambitiös, snäll och social

o all denna drama på Sundsvalls terminal



PUBLICERAT: 2009-07-15, 21:20:33 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!