2009-07-29
 22:48:44

Bil, katt och pizza

Jag har liksom ingen ork att blogga nuförtiden... så det blir lite sporadiskt. Skitsamma!

Den här dagen började med att...
jag sov. Jobbat natt så...
När jag vaknade blev det en promenad med Elin till skönsberg!
Hämtade en liten bil som jag hyr i en vecka nu. Mamma och Lasse har åkt på bilsemester söderut, så jag är katt- och morfarvakt under tiden. Bra att ha bil då. Speciellt nu när jag har världens jobbhelg och knappt är ledig nått.
Den var billig att hyra faktiskt, på okq8.. En sån här äre...



Hihi! Brummar som en liten traktor å svänger in vartsomhelst hur lätt som helst känns det som. Jag gillar små bilar! :) Inge vidare drag i den dock... Accelererar ju knappt... :P (bra! tänker mamma säker då...?)

I eftermiddags var jag, Erik, Calle och Kiosken och åt på Biteline. Trevligt! Ni ska bara veta vilka samtalsämnen man får stå ut med i det sällskapet! Men.. haha.. jag tror tjejerna som satt bakom oss blev mer störda av det än mej. Jag har blivit rätt härdad på jobbet :)
Åt iaf en liten El fuego.. mmm! Å sen glass till efterrätt också! Gött! Sen var man MÄTT.

Nu är jag hemma hos mamma och Lasse. Gick upp till ryggis och sprang två varv förut. Kände mej så onyttig efter biteline:andet...
Och nu har jag gjort mej förtjänt av ett baaaad! Aaaah....

Later!


Eva

Haha! Kan tänka mig hur de lät. Lär ju inte precis ha varit bättre snack än de brukar vara på våra raster :p



PUBLICERAT: 2009-07-30, 00:52:47 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!