2009-07-05
 18:04:52

Bakis.

Nu är gatufesten över. Jag betalade inte in mej på området nån dag faktiskt, och det känns så himla bra! Tror knappast att man missade nått...
Trängsel, blaskig öl och ointressanta artister? -Nej tack, jag klarar mig.

Hade hur kul som helst igår i kårentältet! Rickard spelade där med Spiffed out naked (skitbra!) och halva posten typ var där och röjde! :D

Känner mej sådär lagomt knäckt idag efter två dagars festande.. Så det ska bli så himla roligt att gå till jobbet nu! Verkligen! Eller...? Nej gud va jag mycke hellre skulle vilja ligga i soffan..... bläää..



Bra skit.

Oj fan nu är jag sen också! Bajs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!