2009-01-22
 13:03:56

Host..aj..host..ajaj..

Woho! Nu fick jag en avi i brevlådan. Mina jeans och bikini som jag beställt på nelly.com har kommit. Eller finna att hämta ut på ica tidigast kl.16... Naaajs! :) Hoppashoppas jeansen sitter bra. De fanns bara i 26/34.. jag ska egentligen ha 32 annars är dom för långa.. Men det kanske funkar ändå. Det var rea på dom sååå.....

 Koola anna!..

My hals is killing me! Den gör ooont. Började känna mej lite krasslig i söndags, ont i halsen, huvet och lite feber.. Har inte så ont i huvet eller feber nu, men halsen känns fortfarande som ett rivjärn. Jag som har långhelg nu och hade tänkt träna massa då... Jävlaskiiit då. Ska ta en promenad till stan om ett tag iaf och köpa ny MiviTotal... Ge mej v i t a m i n e r!

Imorgon blir det sushilunch med Marita och Ullis. MMmmmums! Hoppas halsen är bättre då.. fast fisken är ju lite slemmig så den kanske glider ner lätt ändå.. Haha..

Nu ska jag platta min lugg. Den står rakt upp. Vackert.


nelly

min förkylning har släppt iaf :)skönt det..tänk posetiva tankar haha



PUBLICERAT: 2009-01-22, 15:05:06 | URL: http://neeely.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!