2009-01-23
 18:02:35

På äventyr med Grixen!

Sushilunch idag. Åt på stället på torget, de har tydligen blivit bättre! Fast jag gillar nog fortfarande sjögatan bättre... Men mysigare att sitta å äta på stället vid torget faktiskt. Och lite billigare.. Jäjä..

Efter maten tog vi Majas syrras bil (grixen).. och skulle åka till birsta. Vi tog oss till stora korsningen på bergsgatan.. (innan det blir fridhems och björneborgs liksom..) där tog det stopp!
Jag och Marita fick hoppa ut och knuffa in bilen på trotoaren. Tur att den e liten å lätt hehe...
Jaha.. stod där å visste inte riktigt vad vi skulle göra. Det gick att starta bilen... men när man gasade så dog den.... Höll på så i 10 minuter kanske. Sen POFF så funkade den som vanligt igen helt plötsligt! Åkte en sväng runt skönsmon, kändes bra, så vi vågade åka till birsta.... :)

Jag köpte två små lampor...



..en svart till vardagsrumsfönstret och en vit till köksfönstret.. Blev så tomt i fönstren när man tog bort adventsljusstaken å så... Nu blev det myys!

Köpte lite mer smågrejer också. Lakan.. ljus.. och en genomskinlig plastlåda.. Tänkte som man kan lägga grejer som ska ner till förrådet i. Så man ser vad man har där, smart va? ;)

Ikväll ska jag äta CHEESEBALLS och kolla på ROLIGA FILMER :D
Sett för mycke äckelfilmer senaste dagarna.. The hills have eyes och Dead Silence.. (dom var dock bra!)
Jag blir ju så jävla mörkrädd! Måste lätta upp stämningen lite så jag vågar sova sen.. hehe....
Så ikväll blir det Kung fu Panda eller Bolt! Eller båda kanske...

Later!


ullis

Jag har 2 såna vita lampor :)


Eve

Fina lampor. :)



Har du sett Mirrors? Tror de är samma som gjort The hills have eyes.



PUBLICERAT: 2009-01-23, 23:18:07 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Anonym

Byt soppafilter på bilen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!