2009-01-04
 15:48:11

Fix you

Söndag idag. Tvättat. Städat.

Legat i soffan därimellan och kollat på The Notebook! Äntligen, tänkt se den jättelänge men det har inte blivit av..
Se den, säger jag bara! Så himla vacker kärlekshistoria, och sorglig! Snyft. Tårarna sprutade..!! Tur att ingen var här och såg mej hehe....



Nu ska jag hämta upp tvätten.
Höll på få nå fel när jag kom ner i tvättstugan idag.. Den var äckligare än någonsin! Fullt me tvättmedel och damm utspritt över hela golvet, så jag fick börja med att städa lite. Kul. Måste nästan skriva en ny arg lapp. Hehe.
Fick en bok i julklapp av mamma, som är just en samling av sånna där lappar som folk satt upp på olika plaster i sverige. "Den som inte tar bort luddet ska dö" av komikern David Batra.



Ska hem till mamma och äta middag sen. Skönt, sipper jag laga nått själv..
Inatt blir det jobb 00-06. Jag vill verkligen inte..!



Later..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!