2009-01-31
 16:36:12

Jesus!

På jobbet på nätterna händer det då och då att nån kommer på en rolig fråga att skicka in till 118 800.. Typ "varför är den röda lådan blå?" eller "vad är ett böglyft?".. Har ju faktiskt alltid fått bra svar! :)

Men den här var ju ba bäst! haha..

http://www.vemihelvete.se/2009/01/118-800-ger-svar-p-tal.html

Nu håller jag på och lagar mat. Har varit duktig och tagit fram nånting ur frysen idag! Måste börja snåla lite och sluta köpa sånt som går fort att laga hela tiden.... Idag blir det korvstroganof och ris!

Morfar skulle bli nöjd.. Hans knep innan han ska dricka alkohol: FALUKORV! Helst ska den ätas i otroligt tjocka skivor på en macka...

Skulle gärna lägga mej ner och ta en powernap nu känner jag. Men jag kan inte för jag har ju massa papiljotter i håret!! Gah... Aja, blir kanske piggare när jag ätit.

Vet inte vad jag ska ha för kläder ikväll.. Och jag kan inte prova kläder nu heller, med PAPILJOTTERNA på hövve.. Jävla skit, snart åker dom av..

Tror ja ska ta å öppna en cider!



Skåål!


Eva

Tack för presenten o kul att du kom på festen. :)



Duktigt att äta ur frysen, de borde jag oxå göra. Fast idag ska vi äta fryspizza. :p Orkar inte laga mat sen efter att ha städat köket. ;-)



PUBLICERAT: 2009-02-01, 13:16:04 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!