2009-01-16
 23:56:18

Give it to me baby

Nu har jag pratat med Verre på msn! Hon var tillbaka i Mexico efter nån månad på en gammal piratö utanför Honduras, där hon jobbat i en bar.. Det var en såndär paradisö dit det kom massa dykare....

ÅÅÅÅÅH, jag blir så avis. Hon försökte övertala mig att komma dit.. "det är bara att hyra ut lägenheten, och jobbet kan du alltid få tillbaka sen.." Men är det så lätt??!
Bara boka en biljett till Mexico, hitta gratis ställen att bo på hos folk man möter på resan, sälja lite stenar från Kina och ta lite ströjobb här och där.. lifta dit man ska.. JAG VILL VARA MER SOM VERRE, MEN JAG VÅGRA INTE. Jag är för mycke kontrollfreak för det tror jag..... Vill ha lite mer säkerhet typ.



Skulle hälsa till Maja, John och kompani.... så ja, ta åt er ni som vill :)

Men utomlands ska jag innan det här året är slut iaf! Kanske inte på nån sån där jätteresa... men nåånting iaf. Nått varmt ställe!

Nu är det helg! Jobbade städfredag 16-22 ikväll. Höll på dö när jag gick till jobbet. Minus 17 grader!! För bara nån dag sen var det ju PLUS 7!! Lite humörsvängningar vädret verkar ha då.. gah! Fick lift hem i alla fall. Det va naaajs!

Nu ska jag plöja några avsnitt Prison break tror jag!

Imorgon blir det staan, ska gå på systemet och konstutställning.. Måste kolla Eriks fina tavlor! :)
Sen fest hos Rickard! Yay!





Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!