2009-01-05
 16:52:24

Tränatränaträna

Jag har tränat idag!! Äntligen!!
Har inte tränat nånting sen början av december, så det är verkligen på tiden att komma igång igen! Har ju varit så förkyld hela hösten så det är svårt att hålla igång me träningen. Så fort jag börjar träna så blir jag mer förkyld igen... MEN nu har jag köpt en vitamin/kosttillskott grej på hälsokost. Mivi Total heter det. Hoppas det hjäper så jag håller mej friiiisk, skulle va perfekt :)


...innehåller mer än 100 vitaminer och mineraler, vattenlösligt Q10, alfalfa, psyllium samt bioflavonoider och är ett av marknadens mest kompletta kosttillskott....
...energigivande och uppiggande kosttillskott för Dig som behöver en snabb, extra energikick. Lämplig för dig som tränar och håller igång samt för den som behöver extra tillskott.

Låter ju bra det där , eller hur? :)

Ikväll ska jag bara jobba kl.19-22! Har egentligen natten också, men det är ju röd dag imorrn så natten slipper vi, wiihoo! Känns lite smått onödigt att gå till jobbet bara för 3 timmar, men man ska väl inte klaga..

Nu ska jag duscha och sen fixa lite mat. Tortellini med en cremefraichesås blir det. Gött!

Later!


nelly

ja ni måste ju få slippa nån natt ni med ;)



PUBLICERAT: 2009-01-05, 19:36:07 | URL: http://neeely.blogg.se/
Eva

De är så skönt att inte ha natten idag. :) O slapp ju en natt förra veckan oxå, känns inte som vi jobbat så mkt sen jul. :p Kommer bli jobbigt sen me vanliga veckor igen. :p



PUBLICERAT: 2009-01-05, 23:22:04 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!