2009-01-10
 22:48:16

Hästar, vänner och vin!

Igår var jag som sagt med Elin till Gudmundbyn och red. De som har hästarna hade även en massa hundvalpar. Fem små jättesöta lurvbollar som yrade omkring på gården. Försökte ta kort på dem men de stod ju aldrig still!! Fick ju nästan en bild på en när den satt stilla vid Elin... om inte ett syskon hade kommit och kört upp nosen framför kameran..! hehe..  

 

Jag red Gordon igen, och Elin fick ta Jasmine. Red upp till en sjö.. Fint vare. Dit måste jag hänga med nån gång på sommarn och bada :D

 
 
   

Sen några bilder från kvällen på Oscar då...

  

Födelsedagsbarnen hade på sej prinsesskronor..!
som Jerker och William också ville ha :)

 

Jag åt en halv fisk.. Röding! Det var jättegott, såg dock lite läskigt ut när man fick in den sådär med skinnet kvar... :P Sen blev det en Bloody mary till efterrätt ;)

 

 Emelie och Kim var också där..

Även Anna, Ullis, Carro, Sandra, Rickard, Linnea, Joby och Kalle.. Så vi var några stycken :)

Efter Oscars tänkte vi gå till Svenssons ett tag, i väntan på att klockan skulle bli lite mer.. Men sen vare några som började gå upp till Maja och William istället. Joby kom på att han hade vin och cider på kontoret där han jobbar, mitt i stan, så det slutade med att vi som var kvar satt på hans jobb runt konferensbordet och hade förfest, haha. Det va najs :)

  
  

Efter kontorsfesten blev det Olearys. Det va LÄNGE sen.. ett år kanske? Kändes skummt att va där...
Men okej.

  

Resten hamnar väl på facebook typ...



Idag har jag legat i soffan och varit dödsbakis!! Blev liite mycke igår kanske.. Gratis är gott.. och farligt!
Släpade iväg mej till biteline förut och åt med några av jobbarkompisarna som varit på hockey. Tog en liten El fuego, men fick en medium för det var slut på de små degarna..Perfekt, nu har jag pizza kvar i kylen tills imorrn, orkade ju knappt äta halva..

Har sett massa Prison break idag, Färdig med första säsongen! Nu ska jag börja lite på andra tror jag. Ska ta en snickers och ett jättestort glas saft och mysa under filten... Lär ju somna...

Gonatt folket!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!