2009-01-03
 17:35:57

Hej köldskada.

Idag kom Maja på den briljanta idén att jag skulle följa med henne till birsta.. Visst tänkte jag, hon har säkert bil idag då... Men det hade hon inte. Så vi tog en promenad dit istället. VI GICK TILL BIRSTA FRÅN STAN!! DET VAR -12 GRADER UTE!! Kändes ju inte så farligt i början. När vi kommit typ till hagaskolan började det bli ganksa kallt... Gick in på shell å köpte en korv :P

Hade ju kunnat ta bussen därifrån då, men vafan.. Då vare ju bara halva vägen kvar, tänkte vi, och gick vidare.. På slutet höll jag seriöst på att dö... Ville bara lägga mej ner och grina för det var så jävla kallt..!!
Men vi klarade det iaf. Hehe. Tog bara en timme och 40 minuter.....

Var på elgiganten och mediamarkt och kollade efter nån bra tv. Men dom hade inte så många modeller kvar... De skulle komma in mer om nån vecka så jag får väl vänta lite då. Panasonic verkar ju va bra, äre många som säger iaf :)

Sen var vi på kjell&c:o. Maja köpte nå kabelkorgar.. jag köpte en termometer! (så nästa gång om det är kallare än -10 vet jag det innan och ger mej inte ut på nån jävla monsterpromenad...)

Tog bussen hem! Varmt å skönt.

Nu har jag tänt massa ljus för att få lite värme härinne. Ska fixa en kopp te och lägga mej under en filt och se SISTA avsnittet av Veronica mars! Nästan lite högtidligt. Haha.

Later!


E

Meh! Är du galen eller? haha... hur kunde ni komma på den idén när de var så kallt ute. :p



PUBLICERAT: 2009-01-03, 21:01:26 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!