2009-01-19
 15:22:04

Jag ska åååka me dej imårgån

Haha det här var ju lite roligt :)
http://www.rixfm.com/webbradio/frameset.php?type=audio&id=3529&
undra om det är så Millan och Morris tänker.... skulle inte förvåna mej!

Hade jätteroligt på festen i lördags! Postfest is the shiit! :D Bålen blev jättegod och alldeles för lättdrucken.... höhö..
Har sjukt många roliga kort, haha.. Blev typ 93 stycken..!! Kan visa några då....

  
   
  
  
  
  

Vackert!

Fy fan det känns som jag håller på att få ont i halsen!! :O Glömde ta MiviTotal igår.. Blir man sjuk påengång om man slutar med det eller? Kommer aldrig våga sluta... Tog dubbel dos idag.. Attackintag av vitaminer nu så kanske jag håller mej frisk, Hoppas hoppas....

Nu ska jag duscha, fixa nån mat och sen är det snart dags för jobb igen. Förra natten gick bra, trotts att jag var gaanska trött där på slutet. Var på klumpen. På morgonen lindade Jönsson in Erik i plast och tejpade fast honom på en pall på trucken. Haha! När man var så trött som man var då, var det otrooligt roligt ;P

Dusch nu som sagt.
Tjappa.




Eva

De va kul ju! :) Synd bara att jag inte kan föra över bilderna från mobilen till datorn. Såg ut som Erik hade tvångströja på sig. :p



Ser ut som ni hade kul i lördags, nästa postfest tänker jag INTE va sjuk!!



PUBLICERAT: 2009-01-19, 17:06:05 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Mor

Haaa haaa haa ha ha, ja den kattdagboken är definitivt skriven av MILLAN!! Ligga i sängen, hårbollar, tigga mat, rymningsförsök m.m. stämmer in på lilla fröken "mildred". Morris kanske är en hund???


Ullis

Hoppas du mår bättre idag! Marita ska också med på sushilunch imorgon, typ kvart över tolv bestämde vi! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!