2009-01-31
 14:01:38

smile

Aaah! Vaknade före klockan 9 imorse! Rekord typ :) Skitbra, har hunnit göra mycket idag..

Började med att gå till ica i kuben och hämta ut mitt paket med kläder från hm!
Det innehöll två cardigans, två träningslinnen och en bikini. En cardigan och ena linnet var tokstor, så dom får åka tillbaka... Men resten var bra. Bikinin va perfekt! Kanske ska beställa en till i en annan färg.... :) Den ja köpt nu är svart..

Bling!


Varit på stan en sväng med Säändra också och fixade lite grejer.. Systemet, mat, JUICE..(bakisjuice...)
Köpte papiljotter också!! Sånna där stoooora som det blir massa volym i håret av.. :D Ska testa dom sen. Lite orolig att dom kommer fastna i håret. Mitt hår har ju en tendens att trassla ihop sej totalt.. Får hoppas att det går bra och att jag inte får ett utbrott och råkar klippa av det....

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Later!


Eva

Haha... så du kanske är korthårig när du kommer hit sen! :)



Så du planerar att va full ikväll, själv ska jag va heeeeelt nykter. ;-p



PUBLICERAT: 2009-01-31, 14:03:12 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!