2009-01-24
 01:35:15

Baldskalle?

Okej jag måste slänga cheezballzen nu eller nått. Kan...inte...sluta...äta..!! :O




Mmmmm... det är för gott....

Har förresten sett både Bolt och Kung fu panda ikväll. Hade inte något bättre för mej så... Dom va roliga bådatvå :)

Färgat håret har jag gjort ikväll också. Ingen större förändring blev det. Eller rättare sagt, ingen förändring alls. Samma färg som förut, bara ingen utväxt nu längre.

Ganska intressant att färga håret. Man kan föreställa sej hur man skulle se ut utan hår...! Kanske dags att raka av det?!!

   

Haha... näää, en miljon skulle jag nog vilja ha. Minst. Innan jag skulle raka av mej mitt kära hår... ♥

Nu ska jag gå och lägga mej och läsa lite... och SOVA. Ska bli så skööönt. Najs med en lugn helg känner jag. Men nästa helg blir det andra bullar..! :)

Natti natti!


Eva

Jaså, du tänker supa nästa helg. ;-p



PUBLICERAT: 2009-01-24, 23:29:56 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!