2009-01-12
 15:30:41

Måndag då!

Vad har hänt med vintern?! Det är ju 7 grader varmt ute!

Kom nyss hem från vårdcentralen.. Var där för att få nytt recept på p-piller.. Blev alldeles svettig och blöt om fötterna när jag gick hem. Mysigt...och nu ska jag ut i slasket igen!! På promenad med Sandra.. Jaja, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder heter det ju. Kanske borde leta fram gummistövlarna :P

När jag kommer hem ska jag laga lax med pesto! Blev så sugen på det när mamma berättat att hon bjudit några på det i lördags.. Lätt min favoriträtt! Av det jag själv kan laga iaf.. :) Nån som vill komma och smaka?



 


nelly

åh,jag vill också ut och gå :/ska vi byta?du tar min magsjuka så går jag?:)



PUBLICERAT: 2009-01-12, 16:30:22 | URL: http://neeely.blogg.se/
Ullis

Jsså, mitt recept sprider sig märker jag ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!