2009-01-26
 23:17:53

Jobbigt

Ska snart gå till jobbet.... Lina jobbade ju en natt åt mig förra veckan så inatt ska jag jobba åt henne. Bara 00-06, men känns ju ganska drygt. Fick kortare helg nu ju, attans...

Satt nyss och kollade på en dokumentär  på 5:an,om människor med olika konstiga åkommor.. Bland annat en kille i indonesien som hade nån konstig sjukdom med massa vårtor. Såg ut som det växte grenar på honom..



Gaah, får rysningar.. Stackars människa! Ska sluta klaga på finnar, eksem och sånna småsaker.... Man ser ju inte ut som ett träd i alla fall....

Nu ska jag klä på mej och gåå till jobbeet.....ååh.. känn lusten!!


Eva

Fy för att se ut sådär!

Jag tycker jag ser hemsk ut, men jag ser iaf inte ut som ett träd... :p



PUBLICERAT: 2009-01-27, 00:48:12 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!