2009-01-06
 23:30:15

Jag vill inte!

Idag har jag varit hos morfar.
Där är det alltid hur varmt som helst, för han har en vedspris som han eldar i dygnet runt året om typ...  Men idag kunde jag inte sluta frysa! Satt med morfars hellyhansentröja på mig, framför vedspisen, med fötterna nästan inuti den... å frös!

Nu har jag legat i soffan och kollat Prison break, med 10kg kläder på mig, en filt och druckit varm choklad. Tänt massa ljus för att få upp värmen här inne också.. Börjar bli liite varmare nu iaf..

Känner mej helt bäng liksom.. ont i kroppen och huvet känns helt tung. JAG VILL INTE BLI SJUK!!
Jag sa ju det! Jag blir sjuk så fort jag försöker börja träna igen..!! Va i helvete...ååååh... Nä, ska ta en till mivi total shot nu! Och lite c-vitaminbrus kanske.. och en till kiwi! Redan ätit en... Ge kroppen en vitaminchock, hoppas det hjälper...


En av dom godaste frukterna tycker jag! Morfar vägrar äta.. kommer ihåg när jag va liten, då sa han att det var håriga gröna potatisar haha..

Nu blir det nog sängen snart. Om jag börjar se Prison break igen vet man aldrig när jag kommer kunna slita mej...

Later!


Eva

Hoppas du klarar dig, enda fördelen om du blir sjuk är väl att du kan bli frisk nångång. Så du slipper gå runt o va halvsjuk. :) Har du ingen febertermometer? Du kanske har feber? Krya på dig!



PUBLICERAT: 2009-01-07, 01:11:42 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!